კურსის ფარგლებში განხილული იქნება შემდეგი საკითხები:
- შესავალი სასტუმროს მენეჯმენტში (ისტორიული მიმოხილვა, სასტუმროს კლასიფიკაციის სისტემები, დარგის ზრდის ტენდენციები);
 - განთავსების ინდუსტრიისა და სასტუმრო მომსახურების არსი;
 - სასტუმროს ძირითადი სამსახურები და მათი ფუნქციონირების თავისებურებანი;
 - სასტუმროთა და სასტუმრო ნომრების საკლასიფიკაციო სისტემები;
 - სასტუმრო ფასები და ფასთა პოლიტიკა;
 - ნაადრევი ჩამოსვლის და გვიან გაწერის პროცედურები;
 - სასტუმროს ორგანიზება და ფრონტ–ოფისი;
 - დაჯავშნა(დაჯავშნის მნიშვნელობა მოგზაურთა და სასტუმროსათვის, დაჯავშნის სისტემის მიმოხილვა, წყაროები, სტუმართა მიერ დაჯავშნის პროცედურები);
 - ჯავშვნის დასტურის წერილი და მნიშვნელობა;
 - სტუმრების რეგისტრაცია (სტუმართან პირველი კონტაქტის მნიშვნელობა, სტუმართა მონაცემების მოკრება, სტუმართა რეგისტრაციის პროცედურა, გამოყოფილი ოთახის რეგისტრაცია);
 - პრობლემური სიტუაციები და მოგვარება;
 - სტუმართან ანგარიშსწორება (ფრონტ-ოფისის საერთო ბუღალტრული პრაქტიკა, ანგარიშსწორებისა და საგადამხდელო ფორმები და პროცედურები);
 - სტუმრის გაწერა (სტუმრის გაწერის განსახორციელებლად აუცილებელი პროცედურები, სტუმართა ისტორიები).
 
